دوربین مدار بسته ارزان

يکشنبه 10 تير 1397
20:55
تیم محتوا


دوربین مدار بسته ارزان

دوربین های مدار بسته بر اساس یکسری پارامترها به انواع متفاوتی تقسیم می شوند , یکی از این پارامترها نوع سیستم پردازش است که در تعیین قیمت دوربین نیز تاثیر مستقیمی دارد .

دوربین مدار بسته ارزان می تواند از نوع آنالوگ , دیجیتال , ای اچ دی و .. باشد که در ادامه به شرح دو مورد ابتدایی خواهیم پرداخت . خرید دوربین ارزان و با کیفیت مستلزم رعایت یکسری نکات است , اول اینکه نوع دقیق نیازتان را مشخص کنید و تعیین کنید که دوربین را به چه هدفی می خواهید تهیه نمایید .

پکیج دوربین مدار بسته ارزان

دوربین های مدار بسته را می توان در یک پک دوربین مدار بسته ارزان تهیه نمود با این کار به میزان زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی می کنید . قیمت روز دوربین مدار بسته ارزان همانطور که گفته شد به نوع سیستم پردازش آن بستگی دارد .

۱- دوربین آنالوگ: به طور کلی دوربین مداربسته ای که تصویر را از طریق سیگنال ویدئویی منتقل کند اصطلاحا آنالوگ می نامیم.

ساختار کلی دوربین های مداربسته آنالوگ تشکیل شده است از بدنه یا housing + لنز + بردآنالیز و تولید تصویر + کابل ارتباطی. البته هر کدام از این بخش ها جداگانه توضیح داده خواهد شد.

به طور تئوریک در کلیه دوربین های مداربسته تصویر یا درست تر به طور فیزیکی نور تابیده شده به سمت دوربین توسط لنز که همچون منشور عمل می کند به سطح حسگر تابیده می شود، نور تابیده شده توسط حسگر تبدیل به چارتی از ولتاژ شده و پردازنده ای که همزمان در حال فعالیت است این چارت ولتاژ را به سیگنال ویدئویی قابل انتقال ازطریق کابل تبدیل می کند، سیگنال تولید شده سوار بر کابل به سمت نمایشگر حرکت کرده و ما امکان مشاهده تصاویر را خواهیم داشت.

۲- دوربین دیجیتال یا IP: ساختار کلی این دوربین همچون دوربین آنالوگ است، تنها تفاوت در بخش پردازنده است، در این نوع دوربین ها پردازنده به جای تولید سیگنال ویدئویی اقدام به تولید پکت های قابل ارسال از طریق شبکه می نماید، در این نوع دوربین ها تصویر با یک فرمت دیجیتالی استاندارد همچون MJPEG یا H.264 و یا MPEG4 تولید می شود سپس این فایل تولید شده به پکت های قابل انتقال از طریق شبکه تبدیل شده و به سرور منتقل می شود



[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]