مشاوره کودک رایگان تلفنی

دوشنبه 11 تير 1397
14:41
تیم محتوا


مشاوره کودک رایگان تلفنی

گاهی افراد گمان می کنند که مشاوره با یک روانشناس در مواقعی باید صورت گیرد که یک مشکل بزرگ گریبان گیر آنان شده است , اما در واقع این طور نیست همه ما در برهه هایی از زندگی دچار مشکلاتی هرچند جزئی می شویم در این موارد لازم است با فردی با تجربه و آگاه مشورت کنیم این مشورت ها و صحبت ها مربوط به دوران کودکی هم می شود .
برخی از کودکان که تعداد آن ها کم هم نیست مشکلاتی دارند که در نوع شخصیت آن ها اثرگذار است , این مشکلات می تواند باعث کاهش عملکردهای کودک و هم چنین قدرت یادگیری آن ها شود که در این موارد باید حتما با یک مشاور کودک و نوجوان مشورت نمود .

مشاوره کودک رایگان تلفنی چه کمکی به ما می کند ؟

کودکان و نوجوانان با مشکلاتی روبرو می شوند که به تنهایی نمی توانند آنها را حل کنند. مشاوره رفتاری کودک هنگامی که مشکلات بر سلامت، احساس یا عملکرد کودکان تاثیر می گذارد، به آنها کمک می کند.
اگر مشکلات به خودی خود بهبود نیافته باشند، بچه ها ممکن است به درمان نیاز داشته باشند تا همه چیز بهبود یابد. گاهی اوقات، خانواده ها برای برقراری ارتباط با کودکان، شیوه تربیت و ایجاد مرزبندی ها با فرزندان نیاز به آموزش و راهنمایی روانشناس دارند.

مشاوره کودک رایگان تلفنی

روانشناس کودک برای کمک به انواع مشکلات کودک آمادگی دارند. به عنوان مثال، آنها به کودکان و نوجوانان کمک می کنند تا با مشکلات دشواری مانند:
مشکلات خانوادگی
مشکلات مدرسه
قلدری
مشکلات سلامتی و جسمی به خوبی سازگار شوند.
مشاور کودک و نوجوان به تجربه احساسات کودکان کمک می کند، احساساتی مانند:
غمگینی
خشم
استرس و نگرانی
عزت نفس پایین
غم و اندوه
روانشناسان کودک به کودکان و نوجوانان با مشکلات زیر مداخله می کنند:
بیش فعالی
افسردگی
وسواس و اضطراب
اختلالات خوردن
تجربه های هیجانی دردناک
اختلالات رفتاری
اوتیسم
تعامل والد و کودک
پرخاشگری
اختلالات یادگیری
نافرمانی مقابله ای ( لجبازی)


[ بازدید : 207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]