بهترین مارک دوربین مداربسته

پنجشنبه 14 تير 1397
14:30
تیم محتوا


بهترین مارک دوربین مداربسته

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته در انواع و اقسام مختلفی موجود هستند هر شخص یا ارگانی بنا به نیازی که دارد یک نوع از آن را انتخاب می کند , بهترین مارک دوربین مداربسته محدود به یک برند و یک تولید خاص نیست بلکه هر مارکی توانایی تولید حداقل یک دوربین با کیفیت خوب را دارد .

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته برای منزل , محل کار و هرجای دیگری متفاوت است . برای اینکه در هزینه ها صرفه جویی شود می توان یک پک دوربین را به صورت یکجا تهیه کرد , قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته بر اساس مواردی چون کاربری آن , ظاهر و نوع آن تعیین می شود .

بهترین مارک دوربین مداربسته و انواع آن

انواع دوربین مداربسته

از نظر نوع سیگنال:

-دوربین های آنالوگ

-دوربین های ip (آی پی تحت شبکه)

-دوربین های دو منظوره


از نظر شکل ظاهری و کاربرد متناظر:

-دوربین های دام dome

-دوربین های صنعتی

-دوربین های مینیاتوری

-دوربین های مادون قرمز ir

-دوربین های اسپید دام (دوربین های چرخشی ptz)

از نظر قاب و پوشش:

-دوربین های ضد آب قاب بزرگ (پمپ بنزینی)

-دوربین های مخفی

-دوربین های قاب فانتزی

دوربین های آنالوگ

این دوربین ها نسل ابتدایی دوربین های مداربسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.صدا و تصویر این دوربین ها هر یک توسط کابل دورشته ای جداگانه منتقل می شوند که یک رشته از سیم ها نقش جلوگیری از نویز بر سیم اصلی را ایفا می کند. کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است.

کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است. امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد. نویز های مختلف الکترومغناتیسی و نویز های ناشی از نوسانات برق همواره یکی از تهدیدات جدی بر کیفیت دوربین های مداربسته آنالوگ می باشند. به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر بسزایی دارد .



[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]