خرید دوربین مدار بسته

يکشنبه 17 تير 1397
17:18
تیم محتوا


خرید دوربین مدار بسته

برای خرید دوربین مدار بسته لازم است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و با شناسایی نوع نیازهای خود دست به خرید بزنید به طور مثال اینکه دوربین های مداربسته از چه نوعی هستند بسیار مهم است , دوربین های مداربسته را می توان از نظر اندازه , شکل ظاهری , سیستم پردازش , جنس بدنه و .. به انواع مختلفی تقسیم کرد .

خرید دوربین مدار بسته باکیفیت

دوربین های مدار بسته باکیفیت به دوربین هایی گفته می شود که وضوح تصاویر آن بالا و قابلیت ضبط تصاویر تا روزهای متوالی را داشته باشند .

برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته بایستی نکات و پارامترهایی را مدنظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به تهیه دوربین مدار بسته نمود .

دید در شب :

مولفه ای که به هنگام خرید دوربین باید به آن توجه کرد نوع برد و دید در شب است که اهمیت بالایی دارد زیرا مهم ترین کاربرد دوربین های مدار بسته در شب می باشد .

بدنه دوربین :

انواع دوربین های مدار بسته , فلزی و فایبرگلاس است , اگر دوربین را در محلی نصب می کنید که امکان ضربه به بدنه اش وجود دارد از نوع فلزی و مقاوم تر دوربین استفاده کنید .

دوربین های مداربسته تجهیزاتی نظارتی هستند که در یک جای ثابت نصب می شوند و تصاویری ضبط و ارسال می نمایند , امروزه فروش دوربین مدار بسته بسیار گسترده شده است و افراد به جهت امنیت منزل و یا محل کار خود اقدام به نصب دوربین مدار بسته می نمایند .

قیمت خرید دوربین مدار بسته

قیمت انواع دوربین مدار بسته با یکدیگر متفاوت هستند , دوربین ها بنا به نوع و مدلی که دارند قیمت های مختلفی هم دارند . عمدتا افراد دوربین مدار بسته ارزان را ترجیح می دهند اما باید توجه داشته باشند که طول عمر و کارایی خوبی داشته باشد در غیر اینصورت فرد هزینه ی بیش تر را متحمل خواهد شد .



[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]