اگر فرزندان رابطه جنسی پدر و مادر را ببینند

چهارشنبه 8 آذر 1396
16:57
تیم محتوا

اگر کودک رابطه ی جنسی والدین را دید چه کاری باید انجام داد ؟


چطور مسائل جنسی را برای کودک توضیح دهیم ؟


ممکن است والدین به هردلیلی ؛ نداشتن جای مناسب ، اهمیت ندادن و یا هرچیز دیگر باعث شوند که کودک صحنه ی رابطه ی جنسی آن ها را ببیند و یا حتی ناخواسته این اتفاق بیفتد ، با این کار احساس وحشت یا تعجب ، در ذهن کودک از کاری که نمی داند چیست ، شکل می گیرد .

بسیاری از والدین گمان می کنند که کودکان چیزی از این مسائل نمی فهمند پس می توانند جلوی آن ها هر کاری کنند ؛ حال آنکه حتی یک کودک دوساله هم تصاویر و اتفاقات را به خاطر می سپارد .

از مشکلات روانی که کودک بعد از تماشای صحنه ی زناشویی والدین به آن ها دچار می شود ، می توان به اضطراب و استرس ، افسردگی و آسیب پذیری اشاره کرد .

اگر کودک ، شما را حین رابطه جنسی دید :

به هیچ وجه دستپاچه نشوید و با آرامش کودک را در آغوش بگیرید .

با او برخورد تند نکنید که چرا وارد اتاق شده و خیلی آرام صحبت کنید .

سعی کنید بدون دستپاچه شدن خود را بپوشانید و با محبت با او رفتار کنید .

لطفا و الزاما در حضور کودکان خود رابطه جنسی برقرار نکنید . با این کار ضربه های سهمگینی به روان کودک می زنید . کودکانی که چندین بار رابطه ی جنسی والدین خود را ببینند دچار تحریک جنسی زودرس شده و در آینده مبتلا به انحرافات اخلاقی خواهند شد .

اگر کودک رابطه ی جنسی شما را دید ، بهترین حالت این است که با روانشناسان و مشاوران متخصص کودک صحبت کرده تا به بهترین نحو و با راهکارهای کاربردی شما را راهنمایی کنند .

بدین منظور می توانید از طریق مشاوره تلفنی رایگان با بهترین روانشناسان و متخصصان کودک در مرکز مشاوره کودک ارتباط برقرار کرده و از خدمات روانشناسی کودک بهره مند شوید .


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]