فروش سوله دست دوم

يکشنبه 26 فروردين 1397
11:57
تیم محتوا



سوله دست دوم

سوله یا سوله دست دوم یا سوله دمونتاژ یک سازه عظیم از جنس فولاد میباشد که با استفاده از نرم افزار های مهندسی تحت نظر کارشناسان سوله ساز و نرم افزار به وسیله پیچ و مهره ساخته میشود معمولا صنعتگران و کسانی که نیاز به راه اندازی کسب و کار خود در حوزه صنعت را دارند از سوله دست دوم در حد نو و یا سوله نو استفاده میکنند.سوله ها با توجه به نیاز و استحکام در برابر فشار های وارده ساخته و عرضه میشود .

قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم برای تعدادی مقرون به صرفه می باشد که به تازگی وارد کسب کار شده اند و صنعتی را راه اندازی کرده اند.

در میان انواع مختلفی که برای سوله های دست دوم شناخته می شود؛ سوله های خرپایی مدرن ترین نوع سوله ها می باشند چرا که بیشتر مراحل ساخت و طراحی ان به وسیله نرم افزار صورت می گیرد. و به همین دلیل لقب سوله های دست دوم نیاز روز را به خود گرفته اند.

از این نوع سوله در ساخت هایی با دهانه های گسترده استفاده می شود. از این سوله در سایر شرکت های معتبر بویینگ و یا ناسا استفاده می شود. این سوله ها در مقایسه با سایر سوله های استفاده شده به صرفه تر می باشد چرا که دارای قیمتی کم، کیفیت ومقاومت بالا و امکان طراحی دلخواه وگسترش طول دهانه درآن وجود دارد.

به دلیل کاهش قیمتی که به خاطر کم کاربرد بودن فولاد در این سازه ها دارد، می توان از آن ها به عنوان سوله دست دوم ارزان نیز یاد کرد.

خرید سوله دست دو از آن دست از معاملاتی است که به دلیل حساس بودن محاسبه و ساخت سوله ها بایستی به میزان زیادی به آن توجه کنیم و حتما سوله های دارای دفترچه محاسبه را از مرکز فروش سوله دست دوم خریداری نماییم. و یا حتی الامکان سوله دست دوم در حد نو را خریداری کنیم.




[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]