قیمت خرید سوله

دوشنبه 27 فروردين 1397
12:40
تیم محتوا


خرید سوله

همان گونه که اشاره شد طراحی سوله ها امری بسیار حساس و علمی است که باید صرفا به وسیله ی مهندسین این امر با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند : ابعاد و اندازه طول و عرض و ارتفاع سوله و دهانه، میزان تراکم خاک، میزان انواع بارهای وارده بر سوله، میزان فوندانسیون مناسب برای کار کردن در پیکره سوله و محاسبه بار دینامیکی انواع جرثقیل ها و … به عنوان مهم ترین عوامل دخیل در ساخت سوله ها انجام بپذیرد.

خرید سوله در شهرک صنعتی با هدف ساخت مراکز صنعتی همچون کارخانه ها , انبارها , سردخانه ها و .. صورت می پذیرد به همین دلیل هم فروش سوله در شهرک صنعتی رواج پیدا کرده است و در شهرهایی چون کرمان , اصفهان , تهران و .. بسیار فراگیر شده است فاکنور مهمی که درروش ساخت سازه تاثیر گذار است نوع آب و هوا و منطقه ی احداث و نصب سازه است به طور مثال خرید سوله در کرمان که به منظور استفاده در گاوداری ها , مرغداری ها , مکان های ورزشی و .. صورت می گیرد با خرید سوله در اصفهان و یا تهران متفاوت است این تفاوت ها شامل قیمت , میزان انسجام , فونداسیون و .. است .

برای خرید سوله باید به نکاتی توجه کرد یکی از این نکات میزان بودجه و سرمایه ای است که قرار است در این مورد صرف شود مورد بعدی نوع کاربرد سوله اینکه سازه برای استفاده در مراکز صنعتی تولید می شود و یا مراکز ورزشی و تولیدی ها و ..

هزینه ساخت سوله

هزینه ساخت سوله و فونداسیون آن بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن محاسبه می شود که دوباره ارتباط مستقیم با نقشه طراحی شده پیدا می کند و گاها تا بیشتر از 3 برابر در نقشه های مختلف متفاوت است.

هزینه اجرای پوشش سقف بر اساس نوع پوشش و کیفیت مصالح آن بر حسب متر مربع زیر بنا متفاوت است.

معمولا جهت پوشش سقف از یک لایه ورق گالوانیزه ، یک لایه پشم شیشه و یک لایه توری مرغی و یا مصالح مشابه استفاده می شود که بسته به کیفیت مصالح مصرفی هزینه آن متغیر است.



[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]