چند روش برای زیبایی دندان ها

سه شنبه 21 اسفند 1397
12:10
تیم محتوا

چند روش برای زیبایی دندان ها

خیلی از افراد امروزه برای اینکه زیباتر دیده تر شوند باید کار هایی رو انجام دهند تا بتوانند به زیبایی مد نظر خود برسند و برای این کار به کلینیک ارتودنسی مراجعه میکنند تا توانند خود را هر چه سریع زیباتر کنند.

خیلی از افارد بزرگسال برای اینکه نا هنجاری های دندان خود را درست کنند روی می آورند به سمت ارتودنسی نامرئی زیرا باعث میشود که دیگر سیم و براکت های ارتودنسی روی دندان آن ها وجود نداشته باشند.

ارتودنسی نامرئی نوعی از ارتودنسی است که از جنس پلاستیک شفاف بوده و اطراف دندان را محکم دربر می گیرد. بسته بندی های پلاستیکی که در بازار بیشتر اجناس را در برگرفته اند، در نظر بگیرید. همانطور که می دانید اندازه و شکل محتوای بسته با خود بسته تناسب دارد ولی بیشتر اوقات به دلیل قابلیت دیده شدن محصول داخلی، بی رنگ و شفاف ساخته می شود. بیشتر این بسته بندی ها از طریق حرارت دادن به ورقه های نازک پلاستیکی و قالب زدن آن ها در سایز ها و اندازه های گوناگون و سپس سرد کردن پلاستیک ساخته می شوند. این روشِ به صرفه ای برای خرید ها محسوب می شود، زیرا برای خرید های بعدی نیز می توان از آنها استفاده کرد.

لمینت دندان

یکی دیگر از روش های زیبایی برای صورت لمینت دندان است که میتواند خیلی به زیبایی شما اضافه کند.که در این باره بیشتر به شما میگوییم.

لمینت دندان ( لمینت های سرامیکی که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شوند) پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

لمینت های سرامیکی(پرسلینی) از ترکیب چند لایه ی نازک سرامیکی تشکیل شده اند که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند.

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت ها با نام های (ونیر یک جلسه ای) ، (کامپونیر) ، (ونیر های رزین کامپوزیتی) و در بعضی موارد (باندینگ کامپوزیت) هم شناخته می شوند. لمینت نسبت به ونیر کامپوزیت روش تهاجمی تری برای برگرداندن لبخند به شمار می رود. در صورتی که دندان هایتان دچار شکستگی یا آسیب دیدگی شده است، ونیر های رزین کامپوزیت بهترین گزینه برای نصب شدن مستقیم روی دندان ها و همراه داشتن ظاهری زیبا می باشند.


[ بازدید : 753 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ارتودنسی دندان

دوشنبه 20 اسفند 1397
15:41
تیم محتوا

ارتودنسی دندان

اگر شما هم دچار ناهنجاری های دندان و فک هستید و به فکر زیبایی خود هستید میتوانید به دنبال درمان آن باشید.

درمان نا هنجاری های فکی و دندانی، ارتودنسی است که افراد اغلب برای مرتب کردن دندان های خود از این روش استفاده میکنند.

پس از اینکه تصمیم به انجام این کار کردید میتوانید با تحقیق و جست و جو به دنبال یک متخصص ارتودنسی در تهران و یا بهترین دکتر ارتودنسی در تهران باشید.

معمولا پس از چند روز تحقیق و جست و جو افراد میتوانند دکتر ارتودنسی در تهران خود را انتخاب کنند و به مطب و یا کلینیک دکتر مورد نظر خود مراجعه کنند.

ارتودنسی انواع مختلفی دارد که افراد پس از چند جلسه مراجعه به دکتر و بازدید از دهان و فک متوجه خواهند شد چه نوع ارتودنسی نیاز است تا استفاده کنند.

معمولا افراد بزرگسال بخاطز اینکه سیم های ارتودنسی در ظاهر انها تاسیر میگذارد از ارتودنسی نامرئی استفاده میکنند . امروز میخواهیم نکاتی درباره ارتودنسی نامرئی برای شما بیان کنیم.

ارتودنسی نامرئی

این ارتودنسی مزایای بسیاری دارد.

ارتودنسی نامرئی می تواند به اصلاح تعدادی از مشکلات کوچک ارتودنسی کمک کند.

از جمله :

  • دندان های روی هم افتاده
  • دندان های با فاصله کم
  • کراس بایت خفیف
  • اور بایت خفیف
  • آندر بایت خفیف

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا بزرگسالان مجذوب ارتودنسی نامرئی می شوند

  • برخلاف براکت های فلزی که کاملا آشکار هستند ، اینویزیلاین تقریبا نامرئی است
  • حداکثر برای ۲ ساعت می تواند برداشته شود
  • تحریک کمتری برای دندان ، لثه و گونه ایجاد می کند
  • رعایت بهداشت دهان و دندان و کشیدن نخ دندان راحتتر از سایر ارتودنسی ها است
  • استفاده ی راحت و تاثیر کمتر روی فعالیت های روزانه

اینویزیلاین برای خیلی از افراد مناسب می باشد اما همه ی مشکلات ارتودنسی را هم نمی تواند درمان کند.

شما باید توسط یک متخصص ارتودنسی ارزیابی شوید تا مشخص شود آیا کاندید خوبی برای اینویزیلاین هستید یا خیر.

ارتودنسی نامرئی برای کودکان مناسب نیست.


[ بازدید : 748 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ارتودنسی نامرئی چه کاربردی دارد؟

سه شنبه 14 اسفند 1397
11:52
تیم محتوا

اینویزیلاین یا ارتودنسی نامرئی چیست ؟

در روش ارتودنسی نامرئی از یک سری قالب های پلاستیکی شفاف استفاده می شود.

در این روش از نیروی ثابتی برای حرکت دادن دندان ها به صورت موثر استفاده شده است.

این ارتودنسی متحرک بوده و هر دو هفته یکبار تعویض می شود.

پلاک های اینویزیلاین شباهت زیادی به محافظ های سنتی دهان دارند که از یک پلاستیک شفاف ، سبک و نازک ساخته می شود.

پلاک های اینویزیلاین در تمام طول شبانه روز بجز هنگام مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باید استفاده شود.

در مدتی که شما پلاک های متحرک را می پوشید ، دندان های شما به تدریج حرکت داده می شوند .

این حرکت تا زمانی که نتایج مورد نظر بدست آید ادامه خواهد یافت.

خیلی از افراد که به یک متختصص ارتودنسی مراجعه میکنند میگویند که دوست ندارند براکت های ارتودنسی روی دندان های آنها دیده شود و اگر در تهران باشید میتوانید به یک متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کنید و شما همیشه در جواب شما بهترین دکتر ارتودنسی میگوید که اگر بتوانیم این کار را برای شما انجام میدهیم و باید دندان های شما قابلیت این را داشته باشد تا بتوانیم ارتودنسی نامرئی را اجرا کنیم.

ارتودنسی نامرئی هم مانند تمامی مدل های ارتودنسی باید مراحلی طی کند و اگر همکاری بیمار نباشد دکتر ارتودنسی در تهران هم نمیتواند برای شما کاری را انجام دهد. جدا از کارهایی که یک متخصص و دکتر ارتودنسی انجام میدهد بیمار و مراجعه کننده هم باید همکاری های لازم را با دکتر انجام دهد تا بتواند بهترین نتیجه را برای خود به همراه داشته باشد.

پس حتما هنگامی که به دکتر مراجعه میکنند شرایط دقیق خود را بازگو کنید تا متخصص و یا دکتر ارتودنسی بتواند در آخر کار بهترین و زیباترین دندان ها را تحویل شما مراجعه کننده عزیز دهد . با انجام این کار و نتیجه رضایت بخش هم شما خوشحال میشوید و هم دکتری پیش آن مراحل درمان را گذرانده اید.


[ بازدید : 789 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

محصولات گیاهی فوراور برای بهبود مشکلات قائدگی و یائسگی

يکشنبه 12 اسفند 1397
22:40
تیم محتوا

مشکلات قاعدگی و پیشگیری از یائسگی زود هنگام

امروزه افراد زیادی از یائسگی زود هنگام و مشکلات ناشی از قائدگی رنج می برند. مشکلات قاعدگی از زمان نوجوانی تا سنین میانسالی ادامه دارد. یائسگی زود هنگام از مشکلات جدی است که باید حتما به آن رسیدگی نمود.

درد های قائدگی و راه کاهش آن ها

درد های قائدگی در بعضی مواقع بسیار دردناک بوده و کار به بیمارستان و قرص می کشد. اما می توان با استفاده از روش های ساده از این درد ها کاست و از قرص و دارو های شیمیایی کناره گرفت. معمولا افرادی که دارای کم خونی هستند بیشتر دچار درد می شوند.

برای کاهش درد چه باید کرد؟

رژیم غذایی مناسب،مصرف دمنوش و تمرینات ورزشی از راه های موثر برای درمان و کاستن از این درد هاست.

در کل بهتر است از یک هفته قبل از زمان پریود روند بالا را علاوه بر استفاده از غذا هایی که طبع گرم داشته و پرهیز از غذا هایی که طبع سرد دارند اعمال کنید.

· دمنوش های گیاهی ضد درد فوراور به ویژه دمنوش گیاهی شکوفه آلوئه ورای فوراور از بهترین راه های درمانی جهت کاستن درد های قائدگی است.

· مکمل منیزیم نیز راه دیگری برای درمان است چرا که گاهی درد ها ناشی از کمبود منیزیم است. می توانید از پکیج مخصوص قاعدگی فورار استفاده نمایید.

· ورزش نیز از راه هایی است که در درمان درد های شما و ایجاد آرامش بسیار مفید است.

یائسگی و عوارض آن ]چیست؟

سن شروع یائسگی اصولا از 45 تا 55 است اما گاهی ممکن است زود تر فرا برسد.راه های تاخیر در یائسگی به شرح زیر است:

1. خوابتان را منظم کنید

2. مواد غذایی سالم و تازه مصرف کنید

3. خوراکی های حاوی استروژن بخورید.

4. از مکمل های با کیفیت استفاده نمایید برای این منظور می توانید از مکمل شگفت آور ویتولایز بانوان فوراراور استفاده نمایید.

کمپانی فوراور به عنوان بهترین و مطرح ترین تولید کننده ی انواع محصولات و دمنوش های گیاهی بوده و برای حلمشکل شما دارای محصولاتی فوق العاده است. محصولات فوراور به صورت طبیعی و گیاهی می باشند و هیچ گونه عوارضی برای سلامتی شما نخواهند داشت.


[ بازدید : 785 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش آرایشگری برای بانوان

سه شنبه 7 اسفند 1397
14:31
تیم محتوا

دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

در دوره های آموزشی الماس نشان بهترین ها را به شما یاد خواهند داد

در این دوره ها با بکار گیری بهترین استادان آرایشی در کمترین زمان شما را به یک متخصص تبدیل میکند

دوره شینیون

در این دوره آموزشی یاد خواهیم داد انتخاب شینیون صحیح مناسب با فرم صورت که یکی از مهمترین ویژگی های یک شینیون کار حرفه ای می باشد. زیرا میتوان با آموزش صحیح عیب های صورت را از بین برد و درآمد خود را دو چندان کرد.

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش شینیون به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

دوره کوپ

در این دوره شما آموزش خواهید دید که چگونه طرح و مدل کوتاهی را انتخاب کرده که متناسب با چهره شخص و جنس مو بوده و زیبایی صورت را نمایان سازد و عیوب صورت را بپوشاند و این مهمترین بخش در آموزش کوتاهی بوده و بعد با استفاده از تکنیک های صحیح و درست انجام کار برای شما رضایت بخش خواهد بود.

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش کوپ به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

دوره اکستنشن مو

در این دوره آموزش خواهید دید که با نصب صحیح و ظریف دسته های مو بر روی سر کار را انجام داده و نیز نکته های اصلی این کار در این مرحله گفته می شود..

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش اکستنشن مو به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

دوره کاشت ناخن

در این دوره موارد زیر را آموزش خواهیم داد
پدیکور – موادگذاری درست – استفاده درست از ابزار و – روش صحیح مانیکور مواد کاشت – سوهان کشی صحیح و لاک زدن و طراحی های زیباو به روز، با متد جدید می باشد.

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش کاشت ناخن به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت


[ بازدید : 757 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی یک متخصص ارتودنسی خوب

دوشنبه 6 اسفند 1397
15:39
تیم محتوا

معرفی دکتر ارتودنسی

ارتودنسی دندان یکی از مهمترین مسائل یک دندان است و همچنین پیدا و انتخاب کردن یک متخصص کار بلد هم کار آسانی نیست

ما به شما یک دکتر مختصص در این حوزه معرفی میکنیم که دارای کارنامه کاری درخشان و موفقی بوده است

دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران که دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشد.

وی با کسب رتبه نخست در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که در ان افراد زیادی شرکت میکنند و توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد، توانست مورد تقدیر وزیر محترم بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گیرد.

دکتر درویش پور ، بهترین متخصص ارتودنسی در تهران ، با برترین و مدرن ترین روش ها به تشخیص، پیشگیری و درمان های ارتودنسی و اصلاح ناهنجاری های فک و صورت می پردازد. وی با بهره گیری از به روز ترین انواع بریس های ارتودنسی دنیا، سعی در ارائه بهترین خدماتی که شایسته بیمار است را در اختیار بگذارد و اتفاق خوبی را به ارمغان آوردن لبخندی زیبا برای بیماران دارد که البته تا کنون در این ضمینه بسیار موفق بوده و توانسته رضایتمندی تمامی بیماران خود را جلب کند و به همین خاطر است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

به جرئت میتوان گفت در ایران دکتر ارتودنسی خوب زیاد است و انتخاب آنها مقداری مشکل است.

ویژگی یک متخصص ارتودنسی خوب

چندتا از ویژگی های یک متخصص خوب را برای شما اعلام میکنم

· دارای مدرک تخصصی

· رزومه کاری موفق

· دارای مقاله های علمی

· و...

اتفاقی در مطب دکتر درویش پور برای هزینه ارتودنسی می افتد به این صورت میباشد

1. ابتدا ویزیت میشوید

2. توسط دکتر معاینه میشوید

3. پس از معاینه هزینه دقیق اعلام میشود

در ضمن در کلینیک دکتر هادی درویش پور میتواند مبلغ درمان را بصورت اقساطی هم پرداخت کنید


[ بازدید : 460 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاثیر عمل بینی بر چهره خانم ها

چهارشنبه 1 اسفند 1397
11:29
تیم محتوا

تاثیر عمل بینی بر چهره

امروزه خیلی از افراد از مدل بینی خود راضی نیستند و به این باورند که بینی ، صورت آنها را زشت کرده است و زیبایی ندارد

به همین خاطر خیلی از افراد وقتی فکر میکنند و به این نتیجه میرسند که بینی شان به صورتی که دارند نمیخورد به فکر عمل بینی می افتند و صورت خود را به دست و تیغ جراحان بینی میسپارند.

خیلی از افراد پس اینکه بینی خود را عمل میکنند از چهره خود راضی میشوند و به این باور میرسند که جراحی بینی توانسته به بیشتر شدن زیبایی آنها کمک کند. عمل بینی مدل های مختلفی دارد که افراد با توجه به نیازی که دارند مدل عمل خود را انتخاب میکنند.

بینی گوشتی

خیلی از افراد که دارای بینی های تپل و گوشتی هستند به دکتر خود میگویند که نیاز به عمل دارند و از وضعیت فعلی رضایتی ندارد.

شما عزیزان از بهترین جراح بینی در تهران یا ایران سوال بپرسید به شما میگوید که در وضعیتی که هستید عمل بینی گوشتی برای شما مناسب است یا خیر

پس حتما قبل از انجام عمل به یک دکتر مراجعه کرده و سوال خودرا مطرح کنید تا مشاوره و اطلاعات کافی را قبل از جراحی بدست بیاوردید

بینی استخوانی

ضخامت پوست در بینی های عضروفی یا استخوانی کمتر است ، پوست انعطاف پذیر تر می باشد، تغییرات بیشتری را می تواند تحمل کند و دست جراح برای ایجاد تغییر در بینی با تراش استخوان و غضروف بازتر است .

یک جراح مجرب به راحتی می تواند تمام اشکالات بینی استخوانی یا قضروفی را برطرف کند و شکل دلخواه را با توجه به خصوصیات ظاهری سایر اجزای صورت به وجود آورد عمل بینی استخوانی میتواند یک حس خوب به فردی که این کار را کرده بدهد و تاثیر زیادی در اعتماد به نفس فرد متقابل دارد.

جراحی بینی با لیزر

امروزه جراحی بینی با لیزر طرفداران زیادی پیدا کرده است که در آن بدون نیاز به تیغ جراحی شکل بینی اصلاح می شود. البته جراحی با لیزر برای همه نوع بینی مناسب نیست و در صورتی که بینی کج، عقابی یا استخوانی دارید، باید حتما زیر تیغ جراحی بروید و لیزر نمی تواند به شما کمکی کند.


[ بازدید : 424 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ترمیم و زیبایی دندان

سه شنبه 30 بهمن 1397
12:59
تیم محتوا

یکی از معضلاتی که افراد به دنبال آن هستند تا آن را بر طرف کنند و بتوانند چهره ای زیبا تر داشته باشند ، زیبایی و یا ترمیم دندان هاست که میتواند در چهره و لبختد ما تاثیر به سزایی داشته باشد و همچنین در شان و شخصیت اجتماعی ماهم تاثیر زیادی بگذارد پس به همین خاطر زیبایی و تریم دندان ها چه در ایران و چه در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده تا افراد برای زیبایی لبخند هم به این موضوع روی بیاورند من در این پست به چند مدل از روش های زیبایی و ترمیم دندان ها اشاره میکنم که میتوانید به یک کلینیک ارتودنسی مراجعه کرده و همه این کار ها را انجام دهید.

لمینت دندان

یکی از روش های زیبایی برای دهان و دندان ، لمینت دندان است این پوسته ی نازکی هست که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

روکش دندان

یکی از روش هایی که در ترمیم دندان ها انجام میشود روکش دندان است که از مشهورترین ترمیم های دندان است و برای محصور کردن دندان خرابی استفاده می شود که دیگر برای اصلاح آن دیر شده است. به طور مثال برای درمان دندان هایی که دچار پوسیدگی شدید شده اند و نمی توان با استفاده ازروش های قدیمی مثل پرکردن، آنها را نجات داد از روکش استفاده می شود.

کامپوزیت دندان

امروزه با مواد کامپوزیت می توان لبخندی زیبا آفرید که هم ساختار دندان حفظ می شود و هم می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. علاوه بر این قیمت ونیر کامپوزیت دندان نسبت به سایر ونیر ها به صرفه تر است.

در ونیر کامپوزیت ها، ماده ی رزین به طور مستقیم و به صورت لایه لایه روی دندان فرد قرار می گیرد و در همان جا توسط دندان پزشک شکل دلخواه می گیرد. از ونیر کامپوزیت برای اصلاح شکستگی و یا تغییر رنگ دندان طبیعی استفاده می شود. همچنین از این ونیر ها برای اصلاح ناهماهنگی های جزئی دندان ها استفاده می شود و به دندان ظاهری مرتب و هماهنگ می دهد.



[ بازدید : 396 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوارض انجام ندادن ارتودنسی دندان

دوشنبه 29 بهمن 1397
12:37
تیم محتوا

عوارض عدم درمان ارتودنسی

از عوارض درمان نکردن ارتودنسی میتوانیم به چند مورد زیر اشاره کنیم که حتی بهترین متخصص ارتودنسی در تهران هم به این موارد اشاره میکنند همچنین درمان نکردن نا هنجاری ها مبلغی بیشتر از هزینه ارتودنسی میتواند از ما بگیرد پس بهتره جدا از هزینه به فکر سلامت و زیبایی خود باشیم و پیشنهاد میشود که اگر کودک تان دچار نا هنجاری دندان است آن را پیش یک دکتر متخصص ارتودنسی کودکان ببرید تا شما را کامل راهنمایی کند.

  • به خاطر سایش غیر طبیعی، دندانها ضعیف می‌‌شوند.
  • می‌‌تواند باعث سردردهای مزمن یا دردهای صورت شود.
  • گاهی به دلیل تنگی فک، مشکلات تنفسی مانند تنفس از طریق دهان ایجاد می‌‌شود.
  • گاهی به دلیل تنگی فک انحراف در فک و عدم تقارن صورت ایجاد می‌‌شود.
  • دندانها به راحتی تمیز نمی‌‌شوند و در نتیجه پوسیدگی و مشکلات لثه را به همراه خواهد داشت.
  • گاهی به علت جفت نشدن صحیح دندانها، گاز گرفتن مکرر زبان یا گونه پیش می‌ آید.

شما اگر دچار نا هنجاری دندان هستید این موضوع ها میتواند شما را اذیت کند و باعث اذیت شدن هنگام غذا خوردن و یا کار های دیگر شود اگر در تهران زندگی میکنید میتوانید پیش یک متخصص ارتودنسی در تهران بروید تا شما را معاینه کند.

سن مناسب ارتودنسی

درمان بستگی به نوع ناهنجاری، شدت مشکل دارد. اگر سن بیمار کمتر باشد درمان راحت تر، کوتاه تر و موفقیت آمیزتر خواهد بود. در بیمارانی که دارای مشکل فکی هستند حتما باید بیمار را قبل از بلوغ معاینه کرد. متخصص ارتودنسی کودکان معمولا پیشنهاد میکند در مورد پسرها 9 سالگی و در مورد دختر ها 8 سالگی معمولا مناسب ترین زمان برای ارتودنسی است.

براساس نوع ناهنجاری می توان زودتر هم انجام شود به عبارت دیگر در بعضی از موارد باید درمان را حتی زودتر از 8-9 سالگی شروع کرد که نوع ناهنجاری تعیین کننده آن است. اگر متخصص ارتودنسی در بیمار مشکل فکی را تشخیص دهد، باید با کمک دستگاه های ارتودنسی مشکل فکی بیمار درمان شود چراکه در صورت عدم درمان در زمان مناسب، دیگر نمی توان مشکل بیمار را فقط با ارتودنسی درمان کرد و بیمار نیاز به جراحی فک خواهد داشت.



[ بازدید : 352 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فواید عمل لاغری

سه شنبه 23 بهمن 1397
17:05
تیم محتوا

چگونه لاغر شویم؟

امروه روش های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد که میتوانید با انجام آنها به وزن ایده آل خود برسید. اغلب افرادی که نمیتوانند از روش هایی مانند ورزش کردن وزن خود را پایین بیاورند به سمت عمل لاغری روی می آورند که ضرری ندارد و سریع تر میتوانند به وزن ایده آل برگردند.

عمل لاغری روش های مختلفی دارد. امروزه خیلی از افراد به دنبال بهترین جراح لاغری هستند که میتوانند با اثر ماندگار کمتری کار درمان را انجام دهند.در این پست به یک روش از جراحی لاغری اشاره میکنم.

جراحی اسلیو معده

در واقع یکی از مدل های جراحی لاغری عمل اسلیو معده است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

لاپاراسکوپی

خیلی ها میپرسند آیا لاپاراسکوپی همان جراحی لاغری است ، در جواب آنها باید بگویم خیر لاپاروسکوپی یک جراحی است که طی آن، یک لوله ی نازک و چراغ دار درون یک برش در شکم یا لگن زنان قرار داده می شود تا بتوان اندام های شکمی را مشاهده کرد. لاپاراسکوپی برای یافتن مشکلاتی همچون کیست، چسبندگی، عفونت و فیبروئیدها (توده ها)ی رحمی، جراحی چاقی و … مورد استفاده قرار می گیرد. قسمتی از بافت آن ناحیه به عنوان نمونه برای بیوپسی (بافت برداری) به وسیله ی لوله یا لاپاراسکوپ برداشته می شود.


[ بازدید : 406 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]